pátek 7. listopadu 2014

Photo-ROOMTOUR, aneb fotoprohlídka mého pokoje


Ahojda,

vítám Vás u dalšího příspěvku. Dnes bude na téma room-tour a bude formou fotočlánku. Jedno video už mám a rozvržení většiny nábytku se vlastně ani nezměnilo, takže další video není potřeba. Navíc zde na blogu dlouho nebyl příspěvek na takové random téma, tak proč ne teď :-).

Fotografování jsem si celkem po dlouhé době užila i přes hrozné světlo. V mém pokoji je totiž světlo pouze do 11 hodin dopoledne. A tak brzo většinou vlastně ani nemám čas na článek, natož na fotočlánek. Proto prosím omluvte kvalitu fotek :-).

(Pozn. autora: Fotek je 41, takže je toho ooopravdu hodně :-) )

Ale abych se tu "nerozkecávala", jdeme na to :-!
Na cokoliv z fotek se můžete zeptat v komentářích, ráda vám odpovím :-)

Polička s plesovkami a komoda s oblečením a polovinou mojí makeup sbírky
Polička | IKEA
Komoda | Jysk


Už se mi v pokoji kupí vánoční ozdoby a dekorace :-)
Postel, rámečky, povlečení, brokolice | IKEA
Deka, svícny | KIK
Povlaky na polštáře | Jysk

Toaletka a IT koutek

Botník a knihovna

Svícínky na Vánoce | KIK

Botičky, kabelka a časopisový koutek
Košík | IKEA
Umělé květiny | KIK

Botičky | botovo.cz, H&M, Daichmann

Vánoční dekorace | KIK



Oblíbený Kinderpunsch

Sobíková deka - na zahřátí i jako dekorace

Na zachumlání

Vlastní kresby mangy a anime
Vánoční řetěz | Kaufland
Rámečky | IKEA

Dekorace - to je moje!
Hrníček, květináč | IKEA
Svíčka | Moobelix
Vánoční dřevěný tác s tučňáky | KIK


Šátky a kabelky
Polička | IKEA
Košík | Jysk

Spousta knih se u nás najde. Tohle není ani desetina našich knih - to víte, maminka byla mimo jiné vášnivou prodavačkou knih :-)

I přes mou lásku k živým květinám se díky mé lenosti uchytí jen květiny umělé.
Orchidej, košíky | IKEA
Dóza | KIK
Lucerna | Moobelix

Svíčky - to, co potřebuji pro navození útulného domova!
Lucerna | Jysk
Krabičky | KIK





Celá knihovna - pyramida
Knihovna | Moobelix
Obraz | Kaufland

Bývalá skřínka na makeup je provizorní botník na letní a málo nošené boty. Botníková skříň je čeká  pod stromečkem do nově zrekonstruované chodby - a už se hrozně těší, to mi věřte! :-)
Krabice | KIK
Košíky | IKEA
Svíčka | Cinamonn Spice, Yankee Candles



Už se rýsuje můj IT koutek

Takovouhle stěnu plnou rámečků jsem chtěla mít všude. Do pokoje už se nehodí, ale budeme mít takový obývák.
Květináč, lampička | IKEA
Směs rámečků | Moobelix, IKEA
Notebook | Samsung R730
Repráky | T´nB, Okey









A nakonec moje toaletka
Květináče | IKEA
Mašle | KIK

Umělé květiny, květináče | IKEA

Oblíbený parfém ihned po ruce!

Uskladnění hygienických pomůcek
Květináč s vatovými tyčinkami | Tesco
Dóza na vatové tampónky | ebay, acrylic system

Nejpoužívanější kosmetika

Nahoře na poličce...
Květina, rámečky | IKEA





Sovičkový hrnek | NanuNana

Polička plná štětců
Portrét Lady Gaga | handmade, Bibione Itálie
Polička | Moobelix

A to je celý pohled na moji toaletku, neboli "makeup place"
Zrcadlo, skřínka | IKEA
Zrcadlové okénko | Kaufland

A na úplný konec ochutnávka mojí šatní skříně...o tom ale bude jiný článek :-)

Doufám, že jste vydrželi až do konce a moje foto room-tour se vám líbila. Já sama na takové "očumovací" články koukám moc ráda :-)

Můžete mě sledovat na Instagramu (@shopaholickybydasa), kde naleznete mimo jiné spoustu dalších fotek mého pokoje a ukládání věcí i kosmetiky.

Pište do komentářů své dotazy :-)

Mějte se krásně! Dáša

8 komentářů:

  1. Krásný pokoj máš, velice útulný a zároveň i praktický :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je krásný a útulný pokoj ! Taky ráda "očumuju", takže mně se článek moc líbil. :D Jsem nadšená z těch světýlek nad postelí, dobrá inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :-) Jsem moc ráda, že se ti můj článek líbil :-) A také jsem velmi ráda, že jsem tě inspirovala :-)

      Vymazat
  3. Krasne fotky i pokoj, tolik krasnych detailu, to se jen tak nevidi. Ma to styl a pritom pokoj pusobi moc utulne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Moc mě tvůj komentář potěšil, detaily mě právě baví nejvíc :-) už se těším na červený vánoční design :-)

      Vymazat
  4. Máš vážně nádhernej pokoj! nábytek z ikei je prostě nejlepší
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda musím naprosto souhlasit :-) Líbí se mi, jak vše pasuje k sobě. Děkuji za komentář :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)