pondělí 17. listopadu 2014

Video: Clothing & MakeUp Haul | září, říjen 2014

Ahojda,

dnes mám pro vás moje první nakupovací video a bohužel si ze mě zase Ten nahoře dělá srandu a nechce, aby jste moje videa viděli pořádně - celá část o oblečení (0:00 - 4:40) je o vteřinu posunutá, takže mi jde zvuk trošičku "šejdrem" :-/. Už jsem ho ale opravdu nemohla znovu natáčet, protože by jste se ho asi nedočkali. Pokud to pro vás tedy nebude, můžete přepnout do 4:40, kdy se to srovná a tato část je o kosmetice :-). Díky Bohu alespoň za to :-)

Doufám, že se vám i tak bude video líbit :-)
Přeji vám i tak příjemné zhlédnutí!



Mějte se krásně! Dáša

3 komentáře:

  1. Super nákupy, hrozně se mi líbí červená rtěnka .- mám je ráda :)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, je mi hrozně líto, že video je poškozené, takže děkuji mnohem více, že jsi ho zkoukla :D jo zrovna tahle červená je parádní :-)

      Vymazat
  2. Budu velmi ráda, když se zapojíš do mojí giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)