čtvrtek 6. listopadu 2014

Video: Tips for Fall Make Up Products 2014 | Eyeshadows, Blushes & Lipsticks


Ahoooj,

konečně jsem tu se slibovaným videem o produktech z dekorativky, které se podle mně hodí na podzim a které já sama na podzim nosím a mám ráda.

(Pozn. autora: Hrozně mě mrzí, že je video "ready" až teď , na začátku listopadu. Mám dohromady šest verzí a použitelná je pouze ta první, která je točená už v srpnu. Nebyla jsem s ní spokojená a tak jsem točila další, ale každou další verzi mi znehodnotila buď kamera nebo Movie Maker a já už jsem neměla sílu točit další. A teď jsem našla zatoulanou první verzi a i když není úplně aktuální, celkem se mi líbí a jsem ráda, že vám můžu ukázat alespoň něco. Přeci jen - sice pozdě, ale přece.)

Tak doufám, že se vám bude video líbit a dá vám nějaké tipy na podzim :-)

Také si povšimněte mých ještě blond vlasů :-D



Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)