čtvrtek 22. ledna 2015

Nové radosti do nového roku

Ahojda,

zdravím vás u dalšího postu. Dnes bych ho zařadila do sekce New In, protože se jedná o nové věci, které jsem si v novém roce pořídila a mám z nich opravdu obrovskou radost.

Určitě znáte ten pocit, kdy máte radost opravdu nad drobnostmi. Já jsem v lednu měla možnost se potěšit i dražším kouskem, ale ten už byl vážně nutný :-). 
Doufám, že se vám článek i fotky budou líbit!

PS.: Stále nemám natočené video Monthly Favs za prosinec a dokonce toho nebylo ani tolik, takže přemýšlím nad tím, že ho nafotím a pak natočím až to lednové.



Yeardiary 2015 | PiP Studio
Nový diář jsem hledala už v listopadu, protože jsem bez něj jako bez paměti. Zapomínám totiž normální běžné věci, které mám udělat. Ty důležité si pamatuji vždy, což je pro mně alespoň malé ujištění toho, že nějakou paměť mám. 
Tento jsem našla už před nějakou dobou, ale byl hrozně drahý a drahé bylo i poštovné. Když jsem se ale po neúspěšném hledání vrátila na eshop Můj šťastný domov a diář byl ve slevě a poštovné snížené na polovinu, už jsem neváhala.
Z čeho jsem ale nadšená je reálná podoba diáře. Většinou to bývá tak, že fotky na eshopu jsou nádherné, ale realita je trochu chudší. Zde je to ale naprostý opak. Nejenže se mi líbí jeho širší typ formátu A5, ale i jeho opravdu propracované desky se zlatými detaily a celkově vyumělkovaný retro květinový vnitřek. 










Diář našel i své zvláštní místo, aby nebyl schovaný mezi papíry.

Box na lepítka
Chtěla jsem něco jako doplněk mého celobílého psacího stolu a když jsem viděla v Kiku tuhle nádhernou krabičku v barvách mého pokoje, musela jsem ji mít. Hrozně se mi líbí lepítkové papírky s různými motivy  a jelikož se mi jich letos docela hodně sešlo, našly své místo právě v této krabičce spolu s ořezávátkem, gumou a krytkou na SD kartu od zrcadlovky.



Chutná a zdravá svačinka
Nejsem moc na zdravé věci, protože mi většina z nich nechutná. Naopak bych ale chtěla dát tělu něco z čeho bude moci brát energii a nebude to pro něj zátěž. Rozhodla jsem se tedy vyměnit bonbóny a čokoládu za zdravější variantu - musli tyčinku. Po ochutnání skoro všech cenových kategorií jsem skončila u této Ovesné tyčinky z Lídlu. Zkusila jsem všechny příchutě, ale ta s brusinkami, jahodami a mandlemi vyhrála. Je to taková dobrota, že vám ani nepřijde, že zdravě mlsáte :-) Nebo alespoň zdravěji, pro dobrý pocit :-D. 


Pozdní vánoční dárek
Už přes rok jsem si moc přála trojkulmu, ale stále se na ní nedostalo. Byly buď drahé nebo dělaly jiné vlnky než jsem chtěla. Před Vánoci jsem objevila tuto za přijatelnou cenu, ale zase jsem nechtěla utrácet peníze, které jsem měla na dárky. Nakonec jsem ale kulmu dostala k Vánocům formou "kuponu" a tak jsem ji v lednu objednala. Zatím jsem s ní pracovala jen jednou, ale výsledek byl i po trochu nemotorném zacházení překrásný. Takže uvidíme jaký bude, až s kulmou budu umět pracovat :-) 



Nový domov pro hadříky
K-O-N-E-Č-N-Ě  mám novou skříň. Moc bych chtěla šatnu, ale v mém pokoji nejde udělat. Tak jsem se rozhodla pro novou šatní skříň, ale už od léta se mi žádná nelíbila. Byla buď moc drahá nebo velká, malá, málo široká a podobně. A v sobotu jsem našla konečně tu svou vysněnou v Jysku. Montáž byla vskutku zajímavá, protože jsem se do toho rozhodla i položit novou podlahu, ale nakonec jsem to zvládla a musím poděkovat příteli za pomoc se skládáním. 
Neumíte si ale představit tu dřinu všechno uklízet. Jediné plus bylo to, že mě to baví a navíc mám teď všechno krásně srovnané, uspořádané a čisté.

Pozn. autora: Můžete se těšit na video Room-tour 2015 | Clothing organization





Drobnosti pro potěšení

Nová svíčka Mango a ananas voní nádherně a ani mi nevadí, že je půlka ledna.

Dáreček od Vandy jsem si naprosto zamilovala. Hned po Kosmínu je to moje nejoblíbenější mazátko na pusu.

Na praktičnost paletky Euphoria Bare od Make Up Revolution jsem si zvykla hodně rychle. A ty barvy jsou naprosto úžasné.

Nový přírůstek 350 MATTador do rodiny Catrice rtěnek se mi v zimním období bude hodit. Navíc jsou ty názvy úžasné!


Nevím proč, asi se už těším na léto, ale prostě se mi teď moc líbí vůně kokosu. Hydratace a příjemná vůně po sprše je to pravé ořechové!


Naprostý objev je pro mně Rexona Maximum Protection. Nejenže krásně voní, ale opravdu vydrží celý den a vůbec se nepotím. Prostě zázrak :-)


Cukrový scrub od Misshy mám teď moc ráda. Odstraní všechny neplechy na pleti a nevíc krásně hydratuje pokožku.


S novou podlahou vše vypadá trochu jinak :-)

K novému designu pokoje i nové povlečení. Musím, říct, že se opět vracím ke květinovým vzorům a opět se mi to moc líbí.

A co by to bylo za pohodu bez hudby. A ta je s mými novými basovými repráky úplně boží :-)

Doufám, že se vám dnešní článek s trochou recenzí líbil a těším se na vás u dalšího příspěvku.

Mějte se krásně! Dáša

6 komentářů:

  1. Ten diár vyzerá naprosto úžasne!!! Paletku od revolution si plánujem zaobstarať a rúž od Catrice vyzerá tiež lákavo :))

    http://lindatayllor.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se do toho diáře úplně zamilovala :-) A paletka je naprostá bomba, vážně je to paletka pro všechny případy, jemné i výrazné a kompletní líčení tváře :-) Děkuji za komentář!

      Vymazat
  2. Tá podlaha vyzerá super a aj skriňa je pekná a má naozaj veľa úložného priestoru. Som rada, že si si obľúbila ten môj balzám na pery a ja už čoskoro dúfam zverejním tvoje produkty :) maj sa krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámek je vážně super a moc za něj ještě jednou děkuji :-) Klidně nepospíchej, ať se do toho nenutíš, pak to postrádá ten účel blogování pro zábavu. Děkuji za komentář! Měj se krásně! :-)

      Vymazat
  3. Diář vypadá moc dobře :)
    A skříň je supr :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)