čtvrtek 1. ledna 2015

My Christmas in Photos & New Year´s GIVAWAY!

Přeji vám všem krásný a úspěšný vstup do roku 2015!

Dnes mám pro vás oddechový foto-článek o tom, jak bylo u mě na Vánoce a také konečně slibovanou novoroční soutěž.


Můžete si zasoutěžit o balíček kosmetiky různého druhu, stačí jen:
1. Sledovat můj blog
2. Sledovat můj Instagram
3. Nechat komentář se svým emailem a odpovědí na otázku: Jaký byl Váš nejkrásnější dárek pod stromečkem?
(4. Pokud chcete, můžete mně sledovat na FB a odebírat můj YouTube kanál :-)

A co můžete vyhrát?
To se dočtete po rozkliknutí článku :-)

Soutěž končí na Tři krále - do půlnoci 6. ledna 2015


Balancing cream Mixa s 6% glycerínu
Matný bronzer MUA
Malinový vosk Village Candle

Mini top coat Artdeco
Paletku Beauty UK

Balzám Balea
Řasenka Rival de Loop Young Push Up - tip ode mě, je vážně výborná

Got2be Straight on 4 days - ochrana před teplem a narovnávací sprej v jednom, který do soutěže věnovalo zastoupení Schwarzkopf ČR, za což jim moc děkuji!
Třpytivý top coat Jordana Glitters

______

A jaké byly moje Vánoce?
Více fotek můžete videt na mám Instagramu, ale zde najdete fotky, které jsem pro vás nafotila z mého pokoje.

Medvěd s dárečkem od Evči

Vánoční povlečení se dá udělat i z toho obyčejného!


Frekvence a množství pálení svíček se evidentně zvyšuje :-D

I já mám stromeček v pokoji!

A další svíčky :-D

Sněží! Alespoň někde!

Nechybí Kinderpunsch a trocha zbylého sněhu

Další vánoční vůně, bez které se neobejdu

Vánoční dárečky ze SWAPU s Vandou (zde)

Kelímek ze Starbucks našel své uplatnění!

Tato svíčka od Village Candle je naprosto k sežrání

Adventní kalendáře jsou  potřeba v každém věku :-D

Čajík od Vandy

Když je i přes zapnuté topení zima, nepomůže nic jiného než deka, čaj a horká láhev na nohy!

Dostala jsem také krásné, ručně psané přání od Henkel Beauty Týmu

Vánoční mašle jsou nezbytnou součástí výzdoby





Více než kdykoli jindy jsou potřeba kapesníky a velká zásoba krémů na ruce! (A také jeleních lojů a teplých ponožek :-D)

Poslouchání vánočních koled v lepší kvalitě díky novým basovým reprákům - předčasnému dárku k Vánocům


Brokolice si také napsala pár úkolů, které musí na blogu splnit v Novém roce :-D



Čas peelingů a vidina koupele s voňavým méďou z Lushe od Evči

Vždy při ruce i s mycím peelingem s vůní čokolády

Trocha té techniky s vánočními tapetami

Nejlepší věc nejen na zimu - huňaté svetry všech délek, barev a vzorů!

Doufám, že se vám můj další oddechový foto-článek líbil a šupky dupky se štěstím, zdravím, láskou, pohodou, úsměvem a hlavně těmi nejbližšími do roku 2015!

Vaše Dáša :-*

4 komentáře:

  1. Gfc ervulenka, instagram ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Tablet

    OdpovědětVymazat
  2. Nejkrásnější dárek co jsem dostala jsou botky- Air Max Trax. :-)
    Ale stejně nejhezčí byla rodinná pohoda,výborná večeře a vánoční atmoška)
    Pro ověření jsem na instagramu jako ronnie_lupac :-) a můj email je veronikalupacova@email.cz
    PS: Máš krásný fotky na ig a super blog!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, sleduji blog jako Linda Cartedor, a instagram jako LINDUSKAYS. Nejhezčí Vánoční dárek? Asi když jsem byla malá, tak jsem dostala klasické červené boby, s tím černým sedátkem :-) A druhý dárek, který mě neskutečně dostal, byly značkové hodinky od mého přítele, který je složitě sháněl přes internet ze zahraničí, pak ho ještě čekalo DPH a CLO... ale mám je, dodnes, moje TOP :-)

    Měj se krásně a hezký začátek roku 2015 přeji.
    L.
    lindayss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    nevím, jestli se můžu zapojit, protože nemám instagram (nemám smartphone). Ale pokud by to šlo, budu moc ráda, protože tě pravidelně sleduji již delší dobu.
    Ten nejkrásnější dárek, co jsem letos dostala byl svetr od bráchy. Udělalo mi hroznou radost, že se odvážil mi koupit něco na sebe a docela se i trefil:)

    FB: Anežka Koroze
    YT: vav.ran
    GFC: Anežka V.

    Měj se krásně:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)