středa 7. ledna 2015

Suchý šampon Schauma & Schauma Výživná Síla Nektaru shampoo+balsam | Vyhlášení novoroční Givaway!

Ahojda,

dnes mám pro vás další recenzi na vlasové novinky, které můžete najít v našich drogériích. Dnešní recenze bude o novém šampónu a balzámu Schauma Výživná síla nektaru a také o suchém šampónu  Schauma Cotton Fresh.

A abych nezapomněla! Musím vyhlásit vítězku novoroční givaway a tou je Veronika Lupačová
Moc gratuluji vítězce a ostatní nezoufejte, bude další ;-)

(Pozn.autora: Mockrát děkuji Henkel Beauty týmu a českému zastoupení Schwarzkopf za poskytnutí produktů k recenzi a do soutěže)

Suchý šampón Schauma Cotton Fresh

Musím říct, že sama nemám moc zkušeností se suchými šampóny. Vlastně jsem měla pouze jednu a to s Tony&Guy a bohužel to byla úplná tragédie. Nefungovalo to a vlasy jsem měla snad ještě v horším stavu než před jeho nanesením. Nemluvě o jeho vysoké ceně.

Tento šampón je z nižší cenové kategorie a tím i lepší pro vás :-). Moc hezky voní a to i celkem dlouho, možná i celý den. 
Co se týče funkce, tak bych vám ho, i přes své malé zkušenosti, mohla doporučit. Není to sice věc, po které budete moci ještě dva dny chodit s rozpuštěnými vlasy, ale samotné mi přijde, že hezky odmastí na jeden den, když vítě, že si večer vlasy umyjete. Také je podle mě hodně dobrý jako osvěžení vlasů před vytvořením účesu. Vlasy se pak lépe upravují a vypadají svěžeji.
Sama tedy tento produkt dopoužívám a budu přemýšlet nad další koupí.







Schauma Výživná síla nektaru - šampón&balzám

Jak jistě víte, dělala jsem před pár měsíci recenzi na řadu Keratin Strong a osobně jsem si ji velmi oblíbila. I přesto, že používám dětský šampón, někdy si dopřeji i voňavou změnu. Balzám používám stále a to i místo masky.
Tato nová řada Výživná síla nektaru je hodně podobná té keratinové. Rozdíl je ve výsledném vzhledu vlasů. Nejsou až tak obalené v keratinu, ale jsou i tak hezky jemné a jakoby "nacucané" vodou. Zdají se mi více lesklé než po keratinové dvojici.

Šampón hezky umyje vlasy a dodá jim lesk. I přesto ale nechá vlasy nadýchané. 
Balzám musím ohodnotit jako velmi povedený. Po jeho použití totiž máte vlasy krásně jemné, lesklé, ale i méně zatížené než po balzámu keratinovém. 
 Naprosto božsky musím ohodnotit vůni, která je naprosto famózní a ve vlasech vydrží ještě hodně dlouho.

Už teď je mi jasné, že si budu kupovat obě řady a budu je používat dle potřeby. Pokud budu potřebovat více pevnosti a ochrany pro vlasy nebo budou moje vlasy hodně poškozené, použiji Keratin Strong, Pro běžné dny budu používat řadu nektarovou.
 Ceny jsou opět velmi příjemné a produkty jdou dostupné v každé drogérii.
Musím vám tedy tuto řadu doporučit všemi deseti a už jdu číhat, kde ji budou mít.







Máte rády šampóny Schauma? Jaké jsou vaše oblíbené? Máte chuť vyzkoušet novou nektarovou řadu?

Mějte se krásně! Vaše Dáša :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)