sobota 14. února 2015

My inspiration | My fav YouTube girls

Ahojda,

dnes jsem se rozhodla podělit se s vámi o ženy, které jsou pro mně inspirací a to ve všech směrech - účesy, makeup looky, outfity i design.

Nemůžu říct, že bych měla jako vzor nebo inspiraci nějakou známou osobnost naší či zahraniční a ani to většinou nejsou blogerky. 
Mojí inspirací jsou hlavně YouTuberky ze zahraničí až na jednu vyjímku z Čech. Všechny podle mě znáte, jsou totiž špičky ve svém oboru.



Jdeme tedy na ně!

1. místo získávají dvě beautyguru nerozhodně.
Jednou z nich je australanka Lauren Curtis, u které se mi líbí nejen nádherné tutoriály, ale hlavně její outfity. Musím se přiznat, že jejími outfity se inspiruji velmi často. Jsou jednoduché, i přesto velmi zajímavé. 

 zdroj: Lauren Curtis, @lozcurtis (google.com)

zdroj: Lauren Curtis, @lozcurtis (google.com)

Na stejném místě (možná ještě trošku lepším) je naprosto úžasná mladá maminka mexického původu žijící v LA,  Dulce Candy. Miluju její videa a ani nemusí být o něčem důležitém (jako je makeup a hadříky :-D). Stačí mi jen poslouchat vyprávění o jejích běžných problémech a radostech a hned je mi lépe. Je to velmi pozitivní člověk a navíc se mi líbí, když mluví španělsky :-)
Miluji její tutoriály, dokonalé a promyšlené outfity a úplně nejvíc její hauly - je to totiž největší Shopaholička z nás všech :-D. Navíc jsem se naprosto zamilovala do jejího nového účesu!

 zdroj: DulceCandy, @dulcecandy (google.com)

 zdroj: DulceCandy, @dulcecandy (google.com)


 zdroj: DulceCandy, @dulcecandy (google.com)

zdroj: DulceCandy, @dulcecandy (google.com)


2. místo u mě získal člověk, který dělá snad ty nejúžasnější a nejdokonalejší looky na světě a její Shaaanxo. Shanon je z Nového Zélandu a její sbírka kosmetiky je naprosto fenomenální stejně jako její looky. Naprosto úžasná!!!

 zdroj: Shaaanxo, @shaaanxo (google.com)


 zdroj: Shaaanxo, @shaaanxo (google.com)


 zdroj: Shaaanxo, @shaaanxo (google.com)


zdroj: Shaaanxo, @shaaanxo (google.com)

Hned za Shanon je mladá dáma korejského původu, která žije v LA a tou je Chriselle Lim, tedy teď už paní Changová. Před nedávnem se stala maminkou krásné holčičky Chloe Victorie.
Miluji její jednoduché, čisté a pastelové outfity, její typy a celkově její videa, která jsou naprosto úžasná!
Také má svůj blog the Chriselle factor, který je stejný - opět prostě úžasný!

 zdroj: Chriselle Lim, @chrisellelim (google.com)

  zdroj: Chriselle Lim, @chrisellelim (google.com)


  zdroj: Chriselle Lim, @chrisellelim (google.com)


 zdroj: Chriselle Lim, @chrisellelim (google.com)

Poslední mojí velkou inspirací je česká blogerka a fashion maniak, což já miluji a jsem moc ráda, že se rozhodla také natáčet videa :-). Je jí Ina T.! Obdivuji její lásku pro extravagantní outfity a kombinace a ráda se dozvídám o novinkách z módních mol. Je vážně bezva a její blog je vážně zábava! Baví mě zkoušet napodobit její outfity, protože je to jedna z věcí, kterou mě život v cizině naučil - nebát se a nestydět se. Vzít si na sebe, co se líbí mě a v čem se cítím dobře já. Ostatní jen žárlí :-D (pozn. autora: myšleno v legraci a pro hatery :-))

 zdroj: Ina T. @inatblog (google.com)

  zdroj: Ina T. @inatblog (google.com)

  zdroj: Ina T. @inatblog (google.com)

  zdroj: Ina T. @inatblog (google.com)

  zdroj: Ina T. @inatblog (google.com)

 zdroj: Ina T. @inatblog (google.com)

Tyto ženy jsou pro mně všechny do jedné úžasnou inspirací a já se snažím si i přesto mezi nimi najít vlastní skulinku. Nerada totiž kopíruji, každopádně je sleduji už více než tři roky a mohu říct, že se mi stále jejich "práce" líbí. Jsou prostě ÚŽASNÉ! (Pozn.autora: Já vím, už zase :-)

Doufám, že se vám můj článek líbil a...

...mějte se krásně! Dáša

PS. Jaká je vaše favoritka, kterou se rády inspirujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)