středa 25. února 2015

Video: Make Up & Clothing Haul | leden 2015

Zdravím vás,

dnes mám pro vás další haulové video. Je to směs kosmetiky a oblečení a celkově si myslím, že toho zase nějak moc přibylo :-D

Tak vám přeji příjemné zhlédnutí videa a ...


...mějte se krásně! Dáša

5 komentářů:

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Thank you so much! Your comment make me happy :-) Your blog look so nice! I follow your blog right now :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, konečne som spravila video ohľadom nášho SWAPu. dúfam, že sa ti bude páčiť a kľudne, ak máš nejaké pripomienky, tak mi ich napíš do mailu :) ďakujem
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se kouknu a napíšu :-) Moc děkuji za Swap s doufám, že budeme v kontaktu. Stále chodím na tvůj blog a i přesto, že jsou články málo časté (stějně jako ty moje :-D) moc se mi líbí :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)