pondělí 23. března 2015

OOTD: Spring comes slowly with lilac outfit!

Ahojda,

tak mám pro vás zase jednou outfitový příspěvek. Docela mě mrzí, že zrovna v den, kdy jsem se tento outfit rozhodla nafotit nebylo tak hezky jako teď poslední dobou venku je. A navíc foukalo jak blázen :-D. Snad vám to ale vadit nebude a i tak vám barvami připomene přicházející jaro :-)

Já na jaro miluju zářivé pastelové, ale zatím zůstávám ještě u tlumených odstínů. Už se ale moc těším až bude trochu tepleji a jaro bude v plném proudu. Konečně vytáhnu ze šatníku i sukně v pastelových barvách a hlavně boty na podpatku, které jsem si na jaro koupila :-).

Coat | Ann Christine
Sweather | Takko Fashion
Jeans | Tally Weijl
Purse | Mohito
Shoes | Botovo.cz
Watches | ebay
Bracelets | Kik








Vlasy jsem měla natočené mojí novou kulmou Remington Pearl Pro Curl model C19532 s průměrem 32 mm a s ionizačním povrchem, který uzavírá povrch vlasů a ty jsou potom krásně lesklé.


A růžovo-zlaté líčení jste už mohli vidět na Instagramu.


Můžete mi do komentářů napsat, jak se vám outfit líbí a jakou barvu máte na příchod jara nejraději vy?

Mějte se krásně! Dáša

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    mám moc ráda tvůj blog, je super.
    S mamkou nakupujem v jednom obchodě, je sice anglicky, ale mají tam toho hrozně hodně a strašně levný, takže mi to máma koupí :)
    Tu je odkaz: http://goo.gl/4I8Vja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za tvůj komentář :-) Alliexpress znám, ale ještě jsem tam nenakupovala, uvidíme, co tam najdu :-) Děkuji za tip.

      Vymazat
  2. Sluší ti to, ty boty jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) myslím, že to bude letošní hit, všude je mají :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)