úterý 17. března 2015

Tajemství mojí kosmetické taštičky?

Ahojda,


po dlouhé době se vám zase na chvilku vracím. Jelikož se mi blíží odevzdání bakalářské práce bude tu zase opět trošku pusto, ale nebojte - něco pro vás připraveno mám. Jakmile ale za měsíc bakuli odevzdám, budu přispívat pravidelně, jako tomu bylo na tomto blogu před dvěma lety zvykem. To víte, Erasmus, cizina, první chvíle s rodinou a přáteli po ročním odloučení a následné psaní a odevzdání bakule - dva roky časově naprosto zabité. Ale nelituji těchto zkušeností ani za mák. Už se mi ale po blogu stýská a to dokonce i po psaní recenzí :-D. Takže se těšte!

Dnešní článek bude opět oddechový - tajemství mojí kosmetické taštičky a denní makeupové rutiny. Sice se nemaluji každý den, ale jak jistě víte, líčidel a makeupu mám požehnaně, takže když už se maluji, musím se prohrabovat stovkou produktů a kolikrát na nějaký produkt dlouho nenarazím. Proto jsem si zvykla dávat si produkty denní makeupové rutiny do kosmetické taštičky a po týdnu je obměňovat, abych zkusila i ty, co jsem zanedbávala nebo jsou dokonce ještě nepoužité.


Díky spolupráci s originálním českým eshopem Neceser.cz, jsem měla tu možnost vyzkoušet naprostou raritku ETZIO, která se u nás v českých kabelkách či na kosmetických skřínkách jen tak nevidí. Tento originální kousek je z dílny turecko-španělských designérů a navíc je recyklovatelný, voděodolný, z pevného, ale přesto na dotek jemného materiálu. Nejen, že se mi líbí jeho recyklovatelnost, protože jsem celkem nadšenec do šetření naší planety, ale zároveň se každému, kdo ji u mě viděl, líbí to jak je malá a dobře skladovatelná, přitom se do ní vejde spousta věcí. Myslím, že tato kosmetická taštička se velmi povedla a vzorem mi jih velmi připomíná.


Vidíte, že se do taštičky vejdou i štětce a to tam místo ještě zbývá :-)






Mými nejpoužívanějšími basic kousky jsou nové i staré zapomenuté produkty. 
Štětce od Essence jsou sice syntetické, ale zato se moc neohýbají a neničí, takže super na cestování.

V poslední době mám suchou pokožku a proto jsem si zamilovala Complete Cover od Jordany, protože hezky kryje a hydratuje, ale vypadá velmi přirozeně. 
Stálicemi na oči jsou teď linky ve fixu od Essence SuperLine a řasenka Push Up od Rival de Loop.
Na obočí jsem si oblíbila čirý gel od Essence.
Rty mám teď ráda hydratované balzámem Kosmín, ale když už se mám někam dostavit, ráda použiji  dobře pigmentovaný lesk od Astoru, který má krásnou barvu a celkem dlouho vydrží.

Stálými a poměrně novými oblíbenci jsou bronzer od NYXu a Correcting Powder od e.lf., který teď naprosto miluji, je velmi jemně namletý a krásně matuje.
Také jsem se vrhla do zapomenuté tvářenky od Make Up Revolution v odstínu Treat, která mi velmi připomíná, že je jaro už za rohem!


Jako oční stíny teď na jaře používám oranžové a žluté odstíny, někdy také fialové a růžové. Nejkompaktnější a nejmenší paletka obsahující nějaké z těchto odstínu je M.A.C. z kolekce Hello Kitty, kterou jsem si teď také velmi oblíbila.











Budu ráda, když mi napíšete do komentářů jakou máte jarní makeupovou rutinu vy a jestli řešíte design a originalitu vaší kosmetické taštičky. Mě osobně okouzlily ještě tři z eshopu, a těmi jsou elegantní Cream Latte I., naprosto crazy Freedom, která u mě vítězí na plné čáře a cestovní v úžasné retro barevné kombinaci Pierot Blue II.

Určitě se podívejte také na FB stránky Co nosím v kabelce?, kde se dozvíte spoustu suprových informací a najdete inspiraci :-) 

Děkuji eshopu Neceser.cz za spolupráci! Taštička se mi velmi líbí a jsem nadšená z toho, že je to originální kousek, který má jen málo lidí, na což si celkem potrpím :-)

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)