pátek 10. dubna 2015

OOTD: Baby Blue Coat

Ahojda!

Dnes byl krásný den a já s bráchou vyrazila na poslední konzultaci BP, před odevzdáním. Hned jsem ho tedy zaúkolovala a on pro vás nafotil pár fotek i s povedenými (tzn. nepovedenými :-D) momentkami. Prostě nenamalovaná a neučesaná vypadám úžasně :-D. Toto je první outfit s tímto kabátkem, který jsem dostala k Vánocům, ale stále jsem neměla možnost ani čas ho nafotit. Současně jsem konečně vytáhla svoje tenisky na platformě a podpatku a musím vám říct, že i přesto, že na mě stále někdo divně koukal, jsem si je náramně užívala.



Ale o tom jindy! Teď se můžete mrknout na můj narychlo spíchnutý outfit!


Coat | Tally Weijl
Skinny Jeans | Tally Weijl
Crossbody bag | vietnamci
Shoes | vietnamci
Sweather | Tally Weijl
Shirt | Gate



Trocha toho odhalování :-D









Napište mi do komentářů, jaký máte názor na boty na platformách. 
Já jich mám už pár koupených a musím se vám přiznat, že se na ně vážně těším a tento trend se mi velmi líbí.

Mějte se krásně! Dáša

5 komentářů:

  1. To si děláš srandu ne? No vietnamský styl jak hrom... Radši to smaž...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice nevím, co je na tom vietnamského, asi se moc nevyznáš ve světě, když nerozpoznáš Korejce od Vietnamců. A i kdyby, ty nenosíš americké džíny a francouzské třenčkoty? To by nemohl dnes nosit nikdo nic :-D

      Vymazat
  2. Ten kabátek je moc hezký, líbí se mi jeho barva :) a sluší ti to!

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem štěstí, že jsem na něj narazila, takovou barvu jsem do té doby ani od té doby nikde neviděla :-) Moc děkuji!

      Vymazat
  3. máš moc pěkný kabát, ty barva je krásná <3. celkově je outfit povedený, možná bych zvolila jiné boty, ale každému se líbí něco jiného :))
    BE YOU

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)