pátek 8. května 2015

OOTD: Boyfriend Jeans & Oversize T-shirt

Ahojda.

tak a mám tu pro vás další outfit! Tohle krásné počasí si přímo o nějaký říkalo :-)
Dnes jsem si na sebe vzala něco, co je pohodlnější, cítím se v tom dobře a celkově se mi to velmi líbí. Vím ale, že ne každý sdílí mé nadšení pro tento "boyfriend" a "oversize" styl, navíc, když jde o "rozdrbané" jeany. A nesměly chybět moje nové srdíčkové brýle :-D.

Jdeme tedy na outfit!

Jeans | Terranova
T-shirt | Gate
Sweather | H&M
Sunglasses | New Yorker
Shoes | New Yorker
Crossbody | vietnamci
Watches | Geneva
Nail Polish | Color Club Koo Koo Ka Choo








brácha se prostě musel zviditelnit :-D



Tak jak se vám outfit líbí? Já ho naprosto miluju a to i přesto, že podobných je teď vidět celkem dost. Prostě je vážně super!

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) taky jsem se do nich zamilovala, i když by mohly být ještě více "boyfriend" :-D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)