pátek 29. května 2015

OOTD: Awesome Sweatshirt

 Ahojda,

dnes mám pro vás outfitový článek. Fotila jsem se u nás na dvorku, protože jsem neměla čas a musela jsem frčet do města, takže vidíte naše vysázené okurky pod PETpařítky a našeho milovaného kocoura Chlupa :-)

Tento outfit vystihuje dnešní počasí - slunečno, ale ve stínu fouká jak blázen a není v něm zrovna teplo. Také jsem volila pohodlné věci, které nejsou nijak výstřední, ale i tak si myslím, že jsou "stylové".


Jdeme na to :-)


Sweatshirt | Tally Weijl
Ripped Jeans | Vinted.cz
Shoes | New Yorker
Bag | Svět Shopaholiků
Sunglasses | local shop Bibione
Earrings | Takko Fashion
Lipstick | Milani Matte Blissful
Nail Polish | local shop Bibione













Jak se vám tento outfit do města líbí? A jaký máte svůj "chameleoní" kousek oblečení do tepla i zimy vy?

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)