sobota 2. května 2015

Parfémová novinka 007 for Women

Ahojda,

dnes jsem tu zase s jednou recenzí. Každá z nás určitě ráda hezky voní a musím vám říct, že hledání toho správného parfému není vůbec žádná procházka růžovou zahradou. Já sice už našla ten svůj pravý vysněný, ale bohužel je to takový dryák, že se prostě nehodí pro jaro a léto. Díky spolupráci jsem měla možnost vyzkoušet tuto žhavou novinku z našich parfumérií, za kterou firmě moc děkuji, a tím vám můžu dát tip na odlehčenou verzi kořeněného sladkého parfému.

Dnešní recenze bude o této krásce 007 For Woman!

Tento parfém je prvním svého druhu. Je doplňkem pro tři, již existující, parfémy 007 pro muže a je inspirován kráskami z "bondovek".

Co se o parfému dočtete?
"Zachycením podstaty Bondových dívek v první vůni 007 for Women je „nebezpečně svůdné“. Svou opojnou kombinací intelektu a tajemného půvabu okouzlí osobnost Bond Women každého, koho potká. Výmluvná, duchaplná, odvážná a neobyčejně krásná – její podmanivé kouzlo je žádoucí a stejně tak nebezpečné. Díky svému nadčasovému zosobnění, neustále se proměňující pro současný svět, je svůdná Bond žena tak silná, že jí žádný muž – ani James Bond – nedokáže neodolat."
zdroj: tisková zpráva 007 for Woman

Ambasadorkou tohoto parfému tedy nemůže být nikdo jiný než žena, která si v "bondovce" zahrála jednu z hlavních hrdinek - Caterina Murino.

zdroj: zde


Jak se parfém líbí mě?
Pustíme se  do hodnocení parfému kousek po kousku.
Pokud bych měla hodnotit flakón parfému, musím říci, že tento je velmi povedený. Sice jsou v dnešní době moderní čisté světlé tvary, ale ty by se k tomuto parfému vůbec nehodily. Když si v hlavě vybavím Jamese Bonda, představím si černé nebo šedé lesklé balení se zlatými či stříbrnými detaily - přesně jako bondovská auta. Tento flakon je tedy přesně to, co bych čekala. Navíc je provedení velmi precizní, skleněné a detaily se nikde neoprýskávají. Také se mi velmi líbí, že designeři klasickou zlatou vyměnili za moderní "rose gold".


Vrhneme se na část, která vás zajímá asi nejvíce, a tou je vůně samotná. Jak už jsem psala, miluji
kořeněné vůně jako je třeba můj nejoblíbenější Flash od Jimmyho Choo. Takové dryáky se ale opravdu nehodí do slunných ročních období. Tento parfém je však velmi jemnou variantou mého oblíbence, i přesto, že je složení celkem rozdílné, výsledná vůně mi Flash celkem připomíná - je to prostě můj "šálek kávy". 
Tento parfém mi voní ve výsledku velmi sladce s lehkým kořeněným nádechem, ale jemně - není to tedy síla, která každého omámí a která by vám mohla v teplých dnech vadit a překážet. Cítím z něj převážně vanilku a kombinaci sladkého ovoce. Tento parfém je hodně těžké popsat, ale musím vás ujistit, že svým složením je to jedinečná vůně, kterou jen tak na každém neucítíte. 
Výdrž parfému se mi nejdříve nezdála tak velká, ztotožňovala jsem ji s běžnými "drogerkovými" parfémy, ale okolí mě vyvedlo z omylu. Každý se mě totiž ptal, čím tak hezky voním i přesto, že jsem na sobě vůni necítila. Po době jsem pak ale zjistila, že jsem jí na sobě necítila pouze já, byla totiž i po týdnech cítit z oblečení, které jsem měla na sobě třeba jen jednou. Podle mého názoru vůně není silná, ale opravdu dlouho vydrží. Je tedy pak na preferenci každého, jakou sílu vůně po parfému požaduje. Pokud slabší, je tento parfém stvořený pro vás.
Mě se na jaro a léto velmi líbí a to zejména na párty a večerní setkání s přáteli. Přeci jen svým teplým kořeněným složením se spíše hodí na večer. Ráda ji ale použiji pro navození hřejivého pocitu v deštivých dnech. Do letních pařáků bych si ji já osobně nevzala nejen pro její teplý tón vůně, ale i proto, že se v takových dnech voním raději tělovými spreji bez alkoholu. 
Pokud bych měla parfém srovnat s drogérkovými parfémy, je nejen jedinečný díky své vůni, ale také ten s největší výdrží (Pozn. autora: počítám parfémy, které jsem vyzkoušela, tzn. parfémy Beyoncé, Puma, Adidas, Heidi Klum, Celiné Dion, Mexx, Christina Aguilera, B.U., Playboy). Vyjímkou je pouze Guess Girl Summer a Seduction. Parfém bych tedy přirovnala kvalitou spíše parfémům z parfumérií.
Parfém mi nijak nedráždí kůži a nezanechává skvrny na oblečení a to ani na přímém Slunci.


Složení:
Hlava: bergamot, černý pepř, růžové mléko
Srdce: ostružina, gardénie, jasmín
Základ: cedrové dřevo, vanilka, bílé pižmo  
zdroj: tisková zpráva 007 for Woman


Kde a za kolik je k parfém k dostání?
007 FOR WOMEN     EdP 30ml            dop. MOC       720 Kč
007 FOR WOMEN     EdP 50ml            dop. MOC       990 Kč
007 FOR WOMEN     EdP 75ml            dop. MOC       1290 Kč
007 FOR WOMEN k dostání v síti parfumerií, drogerií a na nezávislém trhu.
zdroj: tisková zpráva 007 for Woman









Nakonec bych tedy pouze chtěla zmínit, že tento parfém není to, co si představíte pod pojmem léto. Ale někdo prostě na letní parfémy není, někdo je prostě na ty kořeněné a sladké, jako třeba já. A proto jsem moc ráda, že nějaký takový parfém v odlehčené verzi konečně je na našem trhu. Stal se mým favoritem a čím víc mi ubývá, tím víc přemýšlím nad koupí dalšího. 

A jak jste na tom vy s jarními a letními vůněmi? Který parfém a kombinace vůní jsou pro vás na tato roční období nejoblíbenější? Jak se vám líbí nová 007 for Women?

Doufám, že se vám recenze líbila a...

...mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)