pondělí 18. května 2015

Schwarzkopf Styliste Ultimate Biotin Volume Hair Spray & GlissKur Thermo-Protect

Ahojda,

Dnes mám pro vás zase jednu recenzi a v ní se podíváme na vlasové produkty.

Mám na vlasové produkty celkem smůlu, protože vždy, když potřebuji, aby dělaly to a ono, nikdy se mi nepovede najít ten správný produkt napoprvé. Vždy vyzkouším i několik produktů, než najdu ten pravý a kolikrát sahám hned po těch dražších, protože čekám, že budou dobré. Právě takto ale koupím produkt, který mi nevyhovuje.

Konečně jsem ale měla možnost narazit na produkty, které se mi velmi líbí a splňují to, co jsem od nich očekávala. Jdeme se na ně tedy podívat!


(Pozn. autora: Mockrát děkuji zastoupení Schwarzkopf a Henkel pro Českou Republiku za zaslání produktů.)

Prvním produktem je lak na vlasy Stylist Ultime Biotin Volume od Schwarzkopf
Tyto laky na vlasy jsou všude po světe poměrně nové a tak mě velmi lákalo jeden z nich vyzkoušet.
Na laky na vlasy jsem nikdy neměla zvláštní nároky, ale potom, co jsem vyzkoušela pokaždé jiný lak, musím říct, že tento je jeden z těch nejpovedenějších. Lak Stylist Ultime velmi dobře fixuje jakýkoliv účes. Také se dobře vyčesává a drží. Neslepuje, nezanechává tvrdou krustu, nedělá vzhled stále mokrých či mastných vlasů a nelepí se na něj prach, který by dělal na vlasech šedivé žmolky, jako se mi stávalo u jiných laků. Další výhodou je jeho lehké složení, které na vlasech ani necítíte. Navíc krásně voní.
Shrnuto podtrženo - tento lak se mi velmi líbí a zatím je to asi nejlepší lak, který jsem měla možnost vyzkoušet. Ale kdo ví, třeba příště bude favoritem nějaký jiný, ráda totiž laky zkouším. Pokud ale není nějaký naprosto katastrofální, tak se ráda vracím i k těm již vyzkoušeným. Třeba se tento zase jednou objeví, patří totiž, díkybohu, do té sorty, které bych dala palec jednoznačně nahoru :-).







Druhým produktem je můj favorit Thermo-Protect od Gliss Kur
Tento olejový sprej na ochranu před teplem z fénování je pro moje jemné vlasy naprosto super. Spojuje ochranu před teplem s péčí o vlasy. Myslím, že po fénování s ním vypadají konečky mnohem lépe a jsou méně vysušené. Navíc se po něm vlasy velmi dobře rozčesávají a krásně voní. 
Je to tedy taková záchrana času, kdy spojíte dva produkty v jeden. Velmi se mi také líbí, že složení není pouze olejové. Jde poznat, že má určitou vodní složku, která moje vlasy tak nezatěžuje jako běžný vlasový olej.
Aplikace do vlasů je jednoduchá a pro mé dlouhé vlasy pod lopatky stačí tři stříknutí. Ubývá velmi pomalu - toto je obsah po bezmála dvouměsíčním používání (vlasy si myji obden až jednou za tři dny). Ve vlasech je velmi jemný a nemastí je.
Tento produkt se mi velmi líbí a věřím, že až ho vypotřebuji, koupím si další balení.





Máte stejný problém s hledáním produktů na vlasy jako já? Jaký lak na vlasy by jste mi doporučily? A jakou máte zkušenost s těmito produkty?
Napiště mi do komentářů, ráda se dozvím vaše názory na tyto produkty :-).

Doufám, že se recenze líbí a...

...mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)