neděle 26. července 2015

My favorite summer nail polishes

Ahojda,

dnes mám pro vás trochu netradiční příspěvek. Není to ani recenze, ani outfit a ani video. Ve chvílích kdy mám teď mezi dny plnými brigádničení volno, ráda se opět vracím k častému lakování nehtů. Proto bych vám chtěla ukázat a něco málo říci o mých letních favoritech.


Laky bohužel nemám vyfocené na nehtech, protože než jsem měla na jejich vyfocení čas, byly už oloupané. Snad vám ale dám i tak pár tipů na letní barvičky a také vám o každém něco řeknu.









Jako první vám ukážu moji nejoblíbenější barvu a tou je Peace Out Purple od Color Club. Mám ji z eshopu mojesminky.cz a je naprosto úžasná. Kryje hezky už v jedné vrstvě, ale pro větší intenzitu dávám vrstvy dvě. Bombově vypadá, když pod ní dáte bílý podlak.

Tento lak mám z Itálie a je to světlejší verze laku předchozího. Kryje v jedné vrstvě a vypadá moc hezky k opálené pleti. 

Lak 105 Party Princess od Essence, který už jste u mě mohly vidět zde, je mou stálicí každé léto. Vypadá na sluníčku moc krásně a hezky se třpytí. 

942 Strawberry Marmelade od Jordany je krásná neonově růžovo-oranžová barva a jednu dobu jsem jí nosila dost často, proto se k ní vždy ráda vracím. Také vypadá velmi pěkně k opálené pleti.

Neonka Solange N3 je lak, který si ukradl místo prvního článku na tomto blogu. Jak už jsem psala v této recenzi, má skvělou výdrž a vypadá vážně skvěle, kryje v jedné vrstvě.

O tomto laku Koo-Koo Cachoo od Color Club jsem mluvila v těchto Monthly Favs a naprosto ho zbožňuju. Kryje v jedné vrstvě a vypadá vážně úžasně.

Co by to bylo za léto bez žluté neonky. Tahle zvýrazňovačová je 949 Yellow Energy od Jordany a je to pěkný držák, který kryje ve dvou vrstvách. Na bílém podkladu bude ještě více zářit.

Krémová žlutá 453 od Miss Sporty patří taky mezi mé letní srdcovky už od dob tohoto odstínu laku od Essence, který na tomto blogu také najdete. Tento lak kryje v jedné vrstvě a má velmi povedený širší štěteček, takže se velmi dobře lakuje.

Bílá báze Colour Intensifing Base 33 Wild White Ways od Essence je naprosoto perfektní. Kryje velmi dobře v jedné vrstvě, nádherně zvýrazňuje ostatní barvy a navíc vypadá krásně i sama o sobě. Bíle laky jsem si tento rok hodně oblíbila.

Mint modrá 317 Blue Moon od Barry M je pastelová barvička, která mi na léto nemůže chybět. Mám ji ale ráda celoročně až na podzim. Kryje hůře, až ve dvou vrstvách, ale za tu barvu to stojí. Mám ji opět z eshopu mojesminky.cz.

04 od Flormaru je krásná korálová barva se spoustou třpytek. Vypadá nádherně k opálené pleti a krásně se třpytí na Slunci. Kryje už v jedné vrstvě. Mohly jste ji vidět zde, u mě na Instagramu.

To by bylo vše a já doufám, že se vám dnešní článek líbil :-).

Jaké jsou vaše oblíbené letní barvy laků na nehty? Jaký konkrétní lak na léto milujete?



2 komentáře:

  1. Některé laky se mi moc líbí :3 Mají skvělé barvy :)
    http://janetsonrisa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi velmi líbí :-) Děkuji za komentář!

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)