neděle 12. července 2015

OOTD: Black Leather Skirt

Ahojda,

nevím, jak vy, ale já se vždycky kožených minisukní bála. Nakonec jsem ale díky spolupráci měla možnost jednu takovou si vyzkoušet a musím vám říct, že je to prima kousek oblečení. Nejraději ho nosím na ležérní způsob s teniskami, suprově ale bude vypadat i s mikinou či svetrem na podzim.

Tak šup na to!



T -shirt | Takko Fashion
Leather Skirt | Takko Fashion
Bag | Takko Fashion
Necklace | Takko Fashion
Sunglasses | Itálie
Shoes | botovo.cz








Máte odvahu na nošení kožených minisukní? Jak je nejraději nosíte vy?

Mějte se krásně! Dáša

5 komentářů:

  1. Já bych možná to tričko dala do té sukně, ale jinak je to moc krásný outfit :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář, když na to tak koukám, asi by to bylo lepší, tak snad příště :-D

      Vymazat
  2. Dala bych to tričko do té sukně, ale sluší ti to:-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)