středa 8. července 2015

OOTD: How to wear all white outfit

Ahojda,

dnes mám pro vás slíbený outfit a bude na téma jednobarevného - celobílého outfitu a jak ho kombinuji s jinou barvou. Jelikož jsem si pořídila nové kimono, rozhodla jsem se pro jednoduchou black&white kombinaci.

Tak jdeme na to! 


Tady vidíte bílý outfit do teplých dní, který jsem chtěla rozbít jinou barvou. Samozřejmě lze zvolit jinou barevnou kombinaci, já třeba na léto ráda kombinuji neonky s bílou, černou a šedou.


Celobílý outfit jsem doplnila již zmíněným kimonem a černozlatými doplňky. Doplňky, které nejsou vidět z dálky jsou srdíčkové náušnice a cikcak látková gumička do drdolu. Tím se v outfitu opakují vzory a symboly, což se mě osobně moc líbí.

T- shirt | Takko Fasion
Shorts | Takko Fashion
Earrings | Takko Fashion
Hairtool | Takko Fashion
Sunglasses | Itálie
Kimono | H&M
Bag | C&A
Shoes | botovo.cz















Jak se vám moje kombinace líbí? Jak kombinujete jednobarevné outfity nejraději vy?

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. Moc krásný outfit, to kimono se mi líbí nejvíc :3
    Sluší ti to, Dášo, jsi moc krásná :)

    http://janetsonrisa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za kompliment :-) Kimona jsou letos velmi v kurzu a já stále hledám hezčí a hezčí :-D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)