pátek 10. července 2015

OOTD: Mint Pleated Skirt

Ahojda,

dnes jsem tu opět s outfitem, který nenosím sice tak často, ale sukně obecně velmi miluju. Bohužel nejsou moc praktické a to hlavně ve větru, jako byl třeba dnes. I tak vám ale ráda ukážu svoji nejpohodlnější skládanou sukni.

Tak šup na to !



T - shirt | Takko Fashion
Skirt | Takko Fashion
Bag | Takko Fashion
Shoes | H&M









Nosíte rády sukně, nebo vám stejně jako mě přijdou nepraktické? Jaký je váš neoblíbenější střih?

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji, mám ji už hrozně dlouho a vůbec nechápu, že je tu s ní první outfit až teď :-D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)