čtvrtek 30. července 2015

OOTD: Navy designs & orange color

Ahoj,

dnes mám pro vás outfitový článek, ve kterém hlavní roli hrají maxišaty. Chápu, že to není šálek každého, ale já je mám ráda pro jejich pohodlnost :-) Zkusila jsem si pohrát s barvami a obměnit obvyklou námořnickou trikoloru. Místo červené jsem zvolila oranžovou, která lépe půjde teplým typům, jako jsem třeba já.


Bohužel mají jednu nevýhodu a to takovou, že v nich jde vše vidět, takže na fotkách můžete zahlédnout lem a mašli spodního prádla a také můj nemodelkovský postoj :-D Prostě neumím stát ani pózovat na focení :-D.
Každopádně doufám, že některým z vás dám alespoň nějakou inspiraci na to, jak maxišaty nosit ;-)


Maxidress | Tally Weijl
Bag | Tally Weijl
Sunglasess | Tally Weijl
Flip Flops | Tally Weijl
Necklace | Tally Weijl
Hair Roses | Tally Weijl
Ring | Tally Weijl








Doufám, že se vám outlit líbí.

Jaký je váš názor na maxišaty?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)