pondělí 31. srpna 2015

Back To School Week | Monday: School Supplies

Ahoj,

dnes mám pro vás týdenní sérii Back To School. Pojala bych ji celou spíše outfitově, ale první den bude o školních pomůckách - nebo spíše o tipech do školy, co se školních pomůcek týče. Pomůcky to budou spíše středoškolské a vysokoškolské (prostě pro ty, co se nechtějí už moc tahat se "zbytečnostmi" :-D)


Tak jdeme na to :-)


Škola byla ze začátku zlo, ale čím jsem starší, tím více si ji užívám :-)


1.
Pokud chcete ušetřit místo v tašce, ale i přesto mít ve všem pořádek, mohu vám doporučit tento jednoduchý systém psaní do "sešitu". Máte s sebou totiž pouze jeden na vše, ale nemusíte v něm hledat, kam jen jste napsali druhou část biologie. (:-D jako se to stávalo mě)
Potřebujete pouze sešit s již udělanými dírkami jako po děrovačce a odtrhávacími stranami. Poté už záleží na vás, jaký formát či linkování zvolíte. Jako druhou věc potřebujete jednoduché desky na eurodesky (zní to trochu divně, ale určitě víte, které myslím), které určitě znáte. Pak už jen můžete psát do sešitu jak chcete a nakonec si vše hezky a jednoduše bez děrovačky či eurodesek založit do druhého "sešitu". A místa v tašce neubývá - co založíte do desek navíc přeci zase uberete z trhacího sešitu ;-)




2.
Jako druhou věc jsem zvolila, jako každý rok, diář. Hezký a přehledný diář je pro mně nutností, protože bez něj si nepamatuji ani jak se jmenuji. Každopádně, jako minulý rok, vám doporučuji vybrat si nějaký hezký a dostatečně velký. Nejen kvůli tomu, aby se vám do něj všechno vešlo, ale aby jste ho i rádi otevírali. Já na diáři rozhodně nešetřím a tento od PIP Studio je naprosto okouzlující.


  
3.
Výběr správné školní tašky či baťohu je podle mě jedna z hodně důležitých věcí. Vždy jsem měla problém vybrat takovou, která by byla dost velká, ale zároveň taková, abych s ní mohla pohodlně chodit po městě a nebolelo mě z ní rameno. Také by měla být dostatečně kvalitní, aby vydržela celý rok každodenní používání. S tím souvisí i kvalitní zipy.
Tato z Mohita je naprosto perfektní a to nejen díky ceně, za kterou jsem jí ve slevě koupila. Má několik výhod, které u tašky do školy potřebuji:

  • je z velmi pevného materiálu a kvalitně ušitá
  • má popruh přes rameno, což velmi často využívám, když mám plné ruce nebo unavené rameno.
  • má uprostřed vypolstrovanou kapsu, která je vlastně všitým pouzdrem na notebook, což je velmi praktické (hlavně na VŠ)
  • má velké úchyty, což znamená, že ji mohu nosit jak v ruce, tak přes rameno
  • je velká, ale není moc těžká, což je paráda
  • je HEZKÁ, což je pro každou z nás důležité
  • má neutrální barvu, takže si nemusím dělat takové starosti se sladěním






 4.
Opět jsem u propisek, ale stále si myslím, že hodně důležitý je i výběr vhodných psacích pomůcek. Já dám i na vzhled, takže jsem vybrala krásnou retro oranžádu a gejšu, ale celkově se mi dobře píše s těžkými kovovými propiskami a s tlustými hroty.
Proto vám mohu vřele doporučit vyzkoušet si více propisek a vybrat si tu, se kterou se vám píše nejlépe, i třeba dlouhodobě a nebolí vás z ní ruka (nebo ne tak rychle jako z jiné). V papírnictví vás rádi nechají vyzkoušet každou propisku a nebo si k ní dokoupit potřebnou náplň. Takto si můžete sestavit propisku na tělo. 
To stejné platí i o sešitech - vyzkoušejte, na který papír a strukturu se vám píše nejsnadněji a u toho se držte.




5.
Z kosmetiky vám mohu pouze doporučit určité produkty, které nemohu ve škole postrádat. Kromě papírových kapesníčků a kapesního Tangle Teezeru je to antibakteriální gel (nebo ještě lépe ubrousky), krém na ruce a velmi hydratační balzám na rty.

Tento antibakteriální gel od Bath & Body Works je parádní. Koupila jsem ho na dekorativka.cz, nelepí a nádherně svěže a jakoby čistě voní.

Krém na ruce Malina od české značky Manufaktura je naprosté potěšení jak pro ruce, tak pro mysl, protože krásně voní. Balzám na rty Helle Jahoda je super hydratační balzám se včelím voskem, který nahradil můj nejoblíbenější, ale bohužel nedostupný, Vitalos.

6.
A nakonec jsme u indexu. Jak na střední tak i na VŠ znáte to, jak na konci roku při zkouškách/zkoušení předkládáte rozdrbaný a někdy i špinavý index. Já si index i se všemi důležitými školními dokumenty zakládám do této PVC obálky, kterou seženete v každém papírnictví. Tato obálka drží tvar a je víceméně voděodolná, takže index nakonec odevzdáte skoro "jako nový".

PS: i kocouři dávají obalu na index palec nahoru


Doufám, že jsem vám svými BTS tipy pomohla a zítra si dáme nějaký ten outfit :-)

A všem, co zítra jdou, přeji krásný, povedený a ne moc nudný první školní den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)