neděle 6. září 2015

Back To School Week | Sunday: Not A Blogger, #JUSTTRENDSETTER

Ahojda,

druhý z víkendových outfitů je tak trochu "perlička". V Tally Weijl mají totiž tohle parádní tričko a já ho prostě musela mít. Sice blogger jsem, ale spoustu outfitů nestíhám vyfotit. Kdyby ano, už by jste viděli, jaký jsem #justtrendsetter :-D.
Opět je outfit spíše na "babí léto", ale už se v něm více zahřejete, než v outfitu předchozím, díky teniskám a úpletové vestičce.
Tímto outfitem ukončuji BTSWeek, ale nezoufejte - ještě toho mám pro vás připraveno opravdu hooodně! ;-)



T-shirt | Tally Weijl
Shorts | Tally Weijl
Cardigan | Tally Weijl
Shoes | botovo.cz
Bag | Mohito










Jak se vám líbí tento outfit? A jste také #tredsetter jako já nebo trendům moc nepropadáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)