čtvrtek 3. září 2015

Back To School Week | Thursday: Dress With Collar

Ahojda,

je tu čtvrtek a třetí BTS outfit. Tento outfit na mě působí různě - roztomile i elegantně - a já k nim přidala sportovní slip-ony. Myslím, že tato kombinace je fajn a nevěřili by jste mi, jak moc je pohodlná. 
Celkově se mi outfit hodně líbí a cítím se v něm vážně skvěle. To je do školních lavic to pravé ořechové. 
Navíc, co by to bylo za školní outfity, kdyby se tu alespoň jednou neukázaly šatičky? :-)



Dress | Tally Weijl
Purse | Deichmann
Shoes | botovo.cz







Jak se vám líbí tento roztomilejší, ale i přesto elegantně-sportovní outfit?


2 komentáře:

  1. Ty si proste perfektná, zbožňujem tvoj štýl. Neskutočný blog a neskutočná inšpirácia!
    Len tak ďalej, veľa úspechov! :)

    Izabell │MY DIARY/klik/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeej, moc děkuji :-) Velmi mě tvůj komentář povzbudil, protože blog se tak nějak zastavil kvůli práci a studiu, ale jsem moc ráda, že se i přesto někomu tak líbí. Moc Ti děkuji! ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)