úterý 1. září 2015

Back To School Week | Tuesday: Black&White

Ahoj,

dnes mám pro vás první z outfitů. Je jednoduchý, ale z kousků, které opět nebudou šálek každého.
 Letos jsou hitem krátké crop topy a high waist šortky, takže jsem zvolila jejich kombinaci v klasické černobílé, která je na tento podzim trendy.
Jak už jsem včera psala v tipech, je důležité vybrat si správnou tašku do školy a k tomuto outfitu se mi hodil úžasný baťůžek z Mohita. Pak už jen sandále na platformě a můj první jednoduchý outfit je v celku.



Crop Top | Tally Weijl
High Waist Shorts | Tally Weijl
Shoes | Pimkie
Bag | Mohito








Jak se vám líbí trend crop topů a high waist šortek? Myslím, že zrovna tato kombinace by nemusela nikoho ve škole urazit.


3 komentáře:

  1. Krásná postavička :) já si crop top dovolit nemůžu, tak je obdivuji alespoň na druhých :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) crop topy teď miluji, třeba i jednou ty najdeš ten, který ti bude sedět :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)