středa 2. září 2015

Back To School Week | Wednesday: T-shirt with Fashion Designers & Perforated Skirt

Ahoj,

je tu středa a s ní třetí článek z mini-série Back To School Week. Dnes, jak už jsem slíbila, si dáme další školní outfit.

Myslím, že tento outfit nemůže urazit vůbec nikoho a to ani ve školním prostředí, protože jsem zvolila kombinaci bílého trička a polodlouhé sukně.

Tričko ale není jen tak nějaké. Jsou na něm vyobrazena křestní jména módních návrhářů. A proto je s tímto tričkem také ohromná sranda. Když na něj totiž kouká někdo cizí, většinou trvá delší dobu, něž mu to dojde :-D.

A jak jste na tom vy?
Do komentářů mi napište, koho znáte a přiřaďte k němu přijímení. Schválně kolik variací jmen najdete ;-)




T-shirt | Tally Weijl
Skirt | Tally Weijl
Bag | Mohito
Shoes | botovo.cz


Jména návrhářů:
Martin ...
Karl ...
Christian ...
Louis ...
Alexander ...
Jeremy ...
a posledním skrytým je 
Marc ...






Jak se vám líbí tento outfit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)