neděle 11. října 2015

OOTD: Blue poncho

Ahojda,

tak už nás dostihly mrazivé dny. I přesto se mi ještě nechtělo vytahovat zimní kabát, a tak jsem využila hřejivého Slunce a vzala na sebe silnější svetr a pončo.
Tento podzim je naleznete snad v každém obchodě a mě osobně se tento trend opět velmi líbí. Proto jsem si pořídila i já to své - tmavě modré s pruhy. Je to vlastně takový přehoz, protože není kruhový v celku, ale je v půlce rozdělen. Mě se to dokonce takhle líbí i více a navíc je s ním pak jednodušší manipulace.




Poncho | Tally Weijl
Sweatshirt | H&M
Jeans | Tally Weijl
Bag | H&M
Shoes | Pimkie









Jak se vám tento outfit líbí? A jaký máte názor na tato ponča?


4 komentáře:

  1. Krásný outfit. Přesně na takové pončo jsem koukala v C&A, akorát mělo ještě červené pruhy, ale tohle je taky pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)