středa 7. října 2015

OOTD: Long High Waist Skirt

Ahojda,

dnes mám pro vás opět outfit z předešlých teplých dní. Miluji high waist kousky a tato delší džínová sukně je naprosto skvělý a originální kousek v mém šatníku.
Tyto sukně ráda nosím i ve verzi černé pouzdrovky, ale tahle džínová se výborně kombinuje jak v elegantním, tak i do sportovního či ležérního stylu -  a to je na ní to nejlepší!



Cropp Top | Tally Weijl
Skirt | Gate
Sweatshirt | H&M
Bag | Daichman
Shoes | Local store











Máte rády tento typ sukní? A jak se vám líbí tento outfit?




9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) Kabelku lze sehnat na eshopu Daichman ;-)

      Vymazat
  2. Perfektní, moc se mi to líbí! Ta sukně Ti dobře sedí, celý outfit na mě působí pohodlně a ležérně :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Působí na tebe přesně tak, jak se v něm cítím :-)

      Vymazat
  3. Pěkný profilový obrázek, tím se nechám inspirovat :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Welcome on my blog? :-) To byla fotka do soutěže s Tally, ale už je to dlouho, tak jsem konečně jednu alespoň takhle zveřejnila :-) jsem ráda, že se líbí a jsem zvědavá na výsledek :-D

      Vymazat
    2. Jo přesně ta, hezky to vše podtrhuje ta rtěnka :-)

      Vymazat
    3. :D a teď si vem, jak dlouho mi trvalo se na to připravit, ještěže jsem to alespoň vymyšlený měla rychle, protože ty vlasy, nehty i líčení bylo nekonečný :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)