sobota 3. října 2015

OOTD: Sweatshirt Dress

Ahojda,

tento týden bylo vážně krásně. Sice fouká vítr, ale Slunce stále zahřeje, takže jsem mohla vytáhnout svoje mikinové šaty, které jsou parádní přesně na toto počasí.
Já tyto šaty sladila s teniskama a udělala tak tento outfit sportovní.



Dress | Cropp Town
Bag | Cropp Town
Shoes | Daichman







Jak se vám tento typ šatů líbí? 


7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :-) mám je moc ráda a je jednoduché je zkombinovat :-)

      Vymazat
  2. Super šatičky, takové by se mi taky líbily :) Sluší ti to.

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
  3. Super šatičky, takové by se mi taky líbily :) Sluší ti to.

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji :-) Jjj, myslím, že je to unikátní kousek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou naprosto TOP! :3 A ty boty taky, vypadají hodně dobře :) Já si v poslední době zamilovala šaty a tenisky! :) Moc ti to sluší, Dášo :)

    Měj se v lásce,
    Janet (http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    Zvu tě na Giveaway u mě na blogu :) Budu ráda, když se přidáš :) > http://janetsonrisa.blogspot.cz/2015/08/givewaway-o-jeden-ze-sprchovych-gelu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Taky mě tahle kombinace velmi baví, celkově vše s takovýma teniskama :-) Kouknu :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)