čtvrtek 26. listopadu 2015

Parfém Jimmy Choo Flash

Ahojda,

dnes se podíváme na můj TOP parfém, který mi chválí stále více lidí a konečně díky němu mohu říci, že jsem našla "ten svůj".
Jedná se o parfém známého módního návrháře, kterého většina z vás zná díky jeho překrásným botám. A pokud ho neznáte, určitě si vygooglujte nějaká jeho "díla" a bude vám přecházet zrak. Taky se pyšní kouskem, který jste mohli vidět v nové Popelce, které navrhl křišťálové střevíčky :-)
Samozřejmě je řeč o Jimmy Choo.




Co se o parfému dočtete?
"Jimmy Choo Flash je jedinečný květinový parfém, který je speciálně navržen pro všechny mladé, atraktivní a moderní ženy. Vůně Flash je neuvěřitelně svěží, sladká, vkusná a opojná. Parfém byl uveden na trh v roce 2013.
Okouzlující počátek vůně Jimmy Choo Flash se otevírá sladkými jahodami, šťavnatou tangerinkou a protikladným růžovým pepřem. V srdci vůně se ukrývá hedvábný jasmín, roztančená lilie a podmanivá tuberóza. Úchvatný závěr vůně je tvořený tajuplnými dřevitými akordy a jedinečnými esencemi smyslného heliotropu. Tento luxusní dámsý parfém značky Jimmy Choo je skvělou volbou pro večerní společenskou akci nebo romantickou schůzku. Odlehčené složení parfému oceníte zejména v jarních a letních měsících.
Jedinečná dámská vůně Jimmy Choo Flash dokonale ztělesňuje nekonečnou ženskost a smyslnost. Parfém má mnoho tváří, díky čemuž přiroste každé ženě k srdci a nikdy ji neomrzí. K vůni Flash se budete chtít neustále vracet. Parfém Jimmy Choo Flash si zkrátka zamilujete! Vůně se ukrývá v překrásném skleněném flakonu světle fialové barvy."
zdroj: parfums.cz


Jak se líbí parfém mě?
Jelikož jsem tento parfém už několikrát zmiňovala ve videích, myslím, že už tušíte, že jsem s ním velice spokojená. Je to můj nejoblíbenější parfém, který mi sedne a lidé se mě na něj stále ptají. 

Parfém je podle mě celkem těžký, tím pádem není vhodný pro jemné slečny či do jarních a letních dnů. V popisu tohoto parfému ale píší přesný opak, takže se opět ukazuje, že každému voní stejná vůně jinak.
Vůně je celkem silná a kořeněná. Cítím z ní sladký med a koření s dřevitým tónem. Tato vůně je přesně ta, která má tu vlastnost, že vás zahřeje ve studených dnech, ale i přesto je dost elegantní a živá pro večerní příležitosti.
Výdrž parfému je i několik dní, pokud daný kus oblečení nevyperete. V plné síle parfém voní celý den a to po třech stříknutí.
Flakón parfému je celoskleněný a poměrně těžký. Je bytelný a působí opravdu luxusním dojmem. 
Pro srovnání s ostatními parfémy, bych ho přirovnala k Versace Bright Crystal, který je ale jeho lehčí a více letní verzí. Výdrží a silou vůně je však velmi podobný, ne-li stejný, stejně tak podobný je i jejich flakón. Tento parfém rozhodně nepatří do sekce "drogérkových" parfémů a je to na něm znát. 
Pokud budete dobře hledat, dá se sehnat pod tisícovku a to je podle mého názoru velmi výhodná cena za high-end kvalitu.
Já jsem tímto parfémem naprosto uchvácena. Mám za rok a půl už třetí balení a budu si ho i nadále kupovat, protože je pro mě vážně TOP :-)


Složení:

Hlava

jahoda, růžový pepř, tangerinka

Srdce

jasmín, lilie, tuberóza

Základ

heliotrop, dřevo
zdroj: parfums.cz





Já konečně našla svůj parfém. Doufám, že se vám parfémová minirecenze líbila a třeba vám poradila při výběru vánočního dárku :-)

Jaký je váš TOP parfém?

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. má tedy úžasný flakonek, ale co si pamatuju výdrž, tak úplně ideální nebyla.
    můj nej je už roky Chanel Coco Noir :)
    vánoční soutěž s Elega o kabelku

    OdpovědětVymazat
  2. Flakonek je teda nádherný. Já mám ráda svou stálici Chloé :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)